Pievienots 24.01.2024
Opel ir paziņojis par Frontera nosaukuma atgriešanos – tas notiks 2024. gadā pilnīgi jauna SUV modeļa formā. Jaunā Frontera, kas tiks prezentēta šī gada gaitā, būs dzīvespriecīgs auto ar gudriem funkcionāliem elementiem. Tas arī demonstrēs Opel izteiksmīgā un tīrā dizaina filozofiju jaunā, spēcīgā interpretācijā un būs pirmais vācu zīmola sērijveida modelis, kuru rotās jaunā Opel Blitz emblēma. Jaunā Frontera jau no paša sākuma būs pieejama kā elektroauto
Opel izpilddirektors Floriāns Hitls: "Frontera ir ideāls nosaukums mūsu jaunajam aizraujošajam SUV modelim. Tam būs pārliecinošs raksturs, un tas atradīsies tieši tirgus kodolā."
Jauno Opel Frontera raksturos augsta ietilpība un daudzpusība, tādēļ tā patiks klientiem ar aktīvu dzīvesveidu un ģimenēm. Jaunpienācējs turpinās Opel ilgstošo tradīciju piedāvāt cenas ziņā pieejamu mobilitāti plašam klientu lokam.
Pēc elektriskās Frontera debijas un nākamās paaudzes Grandland pilnībā elektriskās versijas ieviešanas, kas arī paredzēta šogad, katrā Opel modeļu saimē būs vismaz viens elektroauto. Tas iezīmēs nozīmīgu pagrieziena punktu Riselsheimas zīmola transformācijā par pilnībā elektrisku zīmolu.
Plašais Opel elektromobiļu klāsts šobrīd ietver Rocks Electric vieglo kvadriciklu, Corsa Electric, Mokka Electric, Astra Electric un Astra Sports Tourer Electric, kā arī jauno pasažieru Combo Electric un mikroautobusu Zafira Electric. Pilnībā elektriskas versijas jau tagad ir pieejamas arī visam Opel komercauto portfelim, kuru veido jaunais Combo Electric, jaunais Vivaro Electric un jaunais Movano Electric.
Jaunās Frontera pirmos fotoattēlus un sīkāku informāciju par jaunpienācēju Opel atklās tuvāko nedēļu laikā.
Opel ir viens no lielākajiem autoražotājiem Eiropā un līderis CO2 izmešu samazināšanā, ko nodrošina plašā elektrifikācijas ofensīva. Uzņēmumu 1862. gadā Riselsheimā, Vācijā nodibināja Ādams Opels. Automašīnas tajā tiek ražotas no 1899. gada. Opel ietilpst globālajā koncernā Stellantis NV, kas radīts jaunajam ilgtspējīgas mobilitātes laikmetam. Kopā ar savu britu māsas zīmolu Vauxhall uzņēmums ir pārstāvēts vairāk nekā 60 valstīs visā pasaulē, un turpina ienākt aizvien jaunos starptautiskos tirgos. Opel pašlaik konsekventi īsteno elektrifikācijas stratēģiju, lai nodrošinātu ilgtspējīgus panākumus un apmierinātu klientu prasības pēc nākotnes mobilitātes. Līdz 2024. gadam katram Opel modelim būs pieejama arī tā elektrificētā versija. Sākot ar 2028. gadu, Opel Eiropā pilnībā koncentrēsies uz elektriskajiem transportlīdzekļiem.